Uppdatering från igårkväll

Jaa vad säger man?
Jag hade då skoj xD

Var som sagt hos Helena hela kvällen igår, efter många om och men for jag dit ändå och det ångrar jag inte.
Hade jätteont i benet hela dagen igår, det kändes som att jag kommit hem från sjukhuset dagen före bara, men med 3gram alvedon gick det bra. Även om jag inte kunde stanna längre än till tolv så hann mycket hända.
Hela tjejgänget, och till och med Katja kom efter en stund=D Kärlek på er alla<3
Jag ska icket förtälja kvällens händelseförlopp här inte^^ Vi alla vet redan vad som försiggick=P
Jaja, jag hade iaf en bra kväll, förutom när jag kom hem och mitt ben ville vara elakt och ge mig smärta=.=

Vad väntar idag då? Jaa, plugga... Duscha nu först, men sen plugga.
Och jag saknar Jesper jättemycket=/ Det är jobbigt att vara utan han, även om det bara är en dag eller så. Antar jag är en riktig toffel, men det får väl gå an för jag <3 han ^^

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0