Vanlig söndag

god förmiddag.
EN helt vanlig söndag idag. Skönt vårväder, sol, ingen blåst... Dude jag önskar jag kunde gå på riktigt xP
Har vaknat oförsämt tidigt idag! redan sju vaknade jag! :O Ganska skönt ändå. Vi somnade i soffan igår hos Jesper och det var ganska mysigt att vakna av solen som sken in på mig och se han ligga där och sova^^ gulligt!
Orkade inte ens försöka somna om vet ni... Satt och gjorde inte så mycket mer än att gosa med Zigge och Zoi tills mamma kom och hämtade mig vid åtta. Skulle duscha innan marknaden med mommo och hon vid tio=P
hahah och jag åt varmkorv till frukost idag XD orginellt eller? ;)
Nåväl, drog på mig mina underbara orangea täckisar och sen for vi. Var där i två hela timmar:O Men det blev nog så för att både jag och mommo gick "stavgång". Hon med gångstavar och jag med kryckorna=P
Var mysigt att gå omkring där och titta på saker och folk=) gick på foto-utställningen också och kikade in våra bilder och andras. Ibland får man bara sådan inspiration att fotografera, och idag var ett sådant tillfälle. Gud så snygga fotografier från bergen!:O Jag blev kär^^
Köpte munkar till Jeppe, en buff och en väska. Mamma betalade allt så=P
Nu ska jag skriva artikel, jobba matte, lälsa nk och skriva företagsekonomi resten av dagen...
Tjing hej! /Stina Blueyes.. haha
 


BIlderna som ställdes ut från fotokursen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0