We're going down, down...

Ja visst har 2009 börjat bra? Hade velat veta för vilka året gjort det... Det verkar som att alla är något nere och att något dåligt händer för alla. What's up med världen?

På fredag ska stygnen i knäet tas bort. Extra tid till det hade inbokats, eftersom de måste vara så försiktiga tydligen... Jag tyckte det lät jätteläskigt i alla fall. Och nu är det... 7 DAGAR, 1 VECKA alltså till resan till stockholm. Inte längre än så är det! Hur ska jag någonsin kunna vara bra nog för att kunna följa med?=( Jag känner mig inte speciellt positiv må jag säga. Men ändå slutar jag inte hoppas. Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill JAG VILL ner till er och allt kul...

Klarar ju skolan hyfsat fint ändå. Jobbigt att hoppa på kryckor och jag har blåsor i händerna redan efter två dagar. aj!
Fick klart bilderna till fotoutställningen igår iaf, tre stycken blev det bara. Mer orkade jag inte med och Sivert sa dessutom att vi inte kunde ha många bilder var. That's that.

Jag är uttråkad och saknar massa folk...
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Sussi

du är så jävla bra stina, vet du det? jag hade aldrig pallat att bryta lårbenet. då hade hela mitt liv rasat (speciellt skolan).. men du klarar det! that's our girl :) vi hoppas på att du kan komma ska du veta!!!!! <3 <3 <3

många pussar från södern

2009-03-11 @ 20:55:55
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: Hanni

saknar dig som fan :'D vi ber för att ditt ben ska läka bra nu när stygnen tas bort också<3

2009-03-11 @ 22:56:03
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0