07:07

Detta kan vara den mest demperimerande fredagsmorgonen på väldigt länge.
1. Det är kallt
2. Det är grått grått grått
3. Det snöar massa blötsnö
4. Det är NP för alla som läser Eng B

Som tröst sitter jag invirad i min undebara fluffiga morgonrock och bara tar det lugnt.
För en gångs skull orkar jag inte stressa på morgonen, det gör jag så bra resten av dagen, hahaa.
Nu är listan av saker att göra aningen mindre, skrev klart arbetet om Evolution igår och då är det bara redovisningen av den kvar, så jag strök den från listan. Även artiklarna är klara. Om inte halva min gospelartikel har gått förlorad, men det får jag se när nätverket fungerar igen...

Imorgon åker jag till Luleå, tjohej, kläder här kommer jag! Behöver så jäkla mycket men har så lite pengar.
Ibland önskar man ju att man var kriminell x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0