En lista till V.22

Kära Gällivare, detta min hemstad. Så fort solen inte längre skiner blir hela kommunen som zombies.
Depp för många och skolan känns mycket jobbigare än normalt. Men skönt är att mamma och pappa är i stugan, fotot är underbart och jag ska till Luleå och köpa nya kläder på lördag.
Gud vad jag saknar er i söder nu... <3 Behöver er sjuka humor och kramar =) Känns som jag vill gömma mig från skolan nu, känns stressigt=O Kom och röva bort mig ett tag?

Skrev en lista nyss på vad jag måste göra innan Cypern. Den blev lång.
V.20 -
-Manusstopp
-Matte NP
-Datakunskapsprov
-Företagsekonomiprov
V.21-
-NK redovisning om Evolution
-Matte inlämning
V.22-
CYPERN
Dessa är på fasta dagar. Sen har jag:
-Affärsidén klar
-Häfte om Budget till företagsekonomin
-Photoshop boken
-Romantiken Svenskan
-Engelska Bokanalys

Hjälpa mig, skriv en kommentar då?:D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heh, jag har en lista som är rätt lik den där... -.- Fy för skolan! Kan inte någon kidnappa mig till ett varmt land! Grekland? ;)

2009-05-06 @ 16:55:20
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Hanni

Telefona nån dag? :D så kan vi stressa ikapp x) <3

2009-05-06 @ 23:29:34
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0