Idags favoritlåtar

  • Volbeat - The gardens tale
  • Volbeat - Still counting
  • Promoe - svenne banan
  • Kapten röd - stjärnorna finns här
  • Millencolin - Happiness for dogs
  • Muse - Supermassive black hole
  • Lasse - Jag vill gå hem med dig
  • Mando Diao - Crystal
  • AFi - miss murder
  • Kyo - respire
Det jag lyssnar på när jag pluggar idag... Dessa dagar nu innan Cypern är väldigt sega.
Fulla med plugg, det är liksom sista rycket. Och det var ingen som ville hjälpa mig med min bokanalys=(
Känner mig avtrubbad, därav alla ointressanta inlägg.

Förresten, den som vill ha vykort får skriva en kommentar för annars glömmer jag x)
Hejs<3


mysbild

Kommentarer
Postat av: Hanni

dammit att jag flyttar snart :'o hade velat ha ett!

2009-05-22 @ 14:33:25
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vill haaa! :D

2009-05-22 @ 18:33:11
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0