Ikväll är jag desperat

Jag tål inte mer plugga. Ögonen värker, stirrar och jag vill inte sitta still.
Ingen inspiration alls till att göra klart bokanalysen och inte heller photoshop.
Jag är så desperat att jag hade kunnat betala någon till att skriva min bokanalys åt mig.
Säg till så ger jag dig boken och uppgiften och du får en liten summa pengar.
Men då måste du anstränga dig liiiite... iaf.
Jag är helt seriös.
Är inte så säker på att jag får den klar innan jag åker på måndag. Ska inte plugga hela helgen.
fasiken så tråkigt.

Vill bara ut. Ut härifrån med smink och kläder gjorda för mig. Ut i kvällssolen och gå på den blöta asfalten.
Göra vad som helst, kanske bara gå? Vad som helst.
Och när lugnet lagt sig och sömnen kommer gå hem till Jeppe och somna till en film.
Låter underbart. Och här sitter man, med slitbrallor en kopp te, p3 och läxor.

   Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0