Jag är...

en väldigt krävande person.

Det har jag konstaterat genom dessa två senaste dagarna.
Och för det är jag väldigt ledsen... förlåt mig.

Ligger i min säng och vill inte somna nu. Lyssnar på Crystal och tänker för mycket på världen.
Tänker på att jag ska vara borta en vecka. På att jag inte kommer få krama Jesper eller känna hans andetag på åtta dagar...
Tänker på att sommaren kommer snart och jag inte fått jobb. Och ingen festival blir det.
Tänker att jag måste leva lite. Att jag måste förstå hur jag ska börja tro och våga.

I cry,
But like always,
I don't feel much in here


Åker till Luleå åtta imorgon och flyger vid tre till Cypern.
Hejdå och glöm inte bort mig även om jag inte gör ett ljud ifrån mig på hela veckan. tjaoo


<3<3<3<3<3 Underbar är det minsta man kan säga...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag saknar dig redan. <3 Hoppas du har det bra. :)

2009-05-25 @ 22:30:46
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0