Mysdag och en kommande kväll

Sitter nu och äter en bit geisha, har nyss duschat och fräschat till mig efter en heldag med Matilda=)
Vi har varit på stan och köpt morsdagspresenter, fikat på vetehatten, kikat på bilder hos matilda och solat lite på altanen...
Sen blev vi hungriga och tog med bacon och spaghetti till mig och gjorde carbonara^^ mumms!
Det var så längesen vi gjorde något och detta var en väldigt behövd dag!<3
Senare ska jag dra mina ben till Jesper och hitta på något, vad vet jag inte, men säkert massa mys ändå.
I övermorgon åker jag=) vet inte hur jag ska klara mig. har resfeber antar jag...
jaja, kan ju inte sitta här halvnaken hela kvällen!
Hejs! <3 Den bilden bjuder vi på tycker jag ;)


Kommentarer
Postat av: Hanni

ÅHH vad söta ni är<3<33<3<<3 Våran carbonara rockar FÄTT ju!!! :D

2009-05-24 @ 14:56:05
URL: http://n
Postat av: Matilda

Hahaha, vi är bäst och snyggast och gör mumsigaste carbonaran! ;D <3

2009-05-24 @ 15:08:17
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0