The night is saved

Taget ur Sussis blogg, där hon beskriver sina mannar^.^:

"Stina
, även kallad Mårten(Gås), älskar underkläder och sin Jesper. Stina är träningsnarkoman och tar mer i armar än vad vi gör. Hon är grym på att fota och på att rita. Stina och jag pratar mest om saker som är alldeles för privata för att jag ska dela det med er här och hon har precis som jag, Hanni och Helena inga spärrar när det kommer till knäppa och galna saker. Vi börjar faktiskt undra vad det är för fel på oss..."

haha fan vilken skojig beskrivning^^ räddade klart hela kvällen som är rätt sucky...

Skolan har varit najs idag ändå... Har haft... två lektioner och ett prov.
På matten fick man reda på att man fick IG på NP Ma B... inte så oväntat.
Men no worries, aldrig mer ska jag läsa matte!:D
Sedan har det varit sommar en hel helg nu och det gör skolvistelsen så mycket enklare.
Har suttit ute nästan hela dagen på scenen i svanparken och pluggat och ätit frukt.
Sen blev det det avgörande provet för Geografin... Hoppas jag får vg! Tyckte det gick skitbra så...
Nu blir det mer plugg innan sova...
Natti alla jag älskar <3



SOMMAR



Kommentarer
Postat av: Hänrö

TRANSVESTITENS VÄG!!!

2009-05-19 @ 01:04:42
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0