No workout

Bidde ingen träning igår:( men en liten promenad blev det, övningskörning, harry P 4 och bokning av biljetter till Luleå:D
jag och mamma fick en snilleblixt igår, vi drar till Luleå och julhandlar på måndag! Ja! och köpa en täckjacka till mig inför snöyran:) syster hakade också på...
Skönt att komma bort sig lite. Även om alla mina pengar kommer försvinna nästa vecka känns det lugnt.
Halkbana 1800kr på tisdag, klipp+färg på torsdag och Luleå då först, på måndagen:P
Har sovmorgon idag, ska ses utanför Domus kvart i tio för att besöka sole event inför snöyran. Känns rätt skoj!
Senare blir det körskola och sen blir det jysk:P Ikväll blir det nog pokerkväll/filmkväll med syster och malin:)
vad ska du göra i kväll?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ikväll ska jag myyysa med Sam! :D Och montera min nya säng! Jag är sur för att jag måste ta 5 körlektioner till för att hinna med allt. Varför har de bara 10 st i paketet när de ändå vet att man inte kommer hinna med alla grejer som man ska öva på?? x( Suck...

2009-11-20 @ 16:10:29
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0