Seize the night

Ja jävlar vad jag njuter det här lovet! Sjukt bästa lovet på väldigt länge må jag säga!
Natten mot idag har varit helt underbart med kul:) På kvällen drog jag till Helena och var med på tjejornas förfest innan de skulle till Harry's.
Massa gott vin och chips med dipp blev min middag x) så ni kan ju gissa om vinet slog hårt.
Hade jättemysigt (jag älskar er alla, man kan inte ha bättre vänner, gäller även Matilda och Linnea som jag nyss lärt känna lite^^) och sedan när Siv skjutsade upp alla till Harry's hämtade Jeppe mig och vi skjutsade hans mamma med friends till Nex, snurrade lite på stan och skjutsade Martin med bror till Olles. Sen drog vi hem till sjötorgsgatan och Jag drack (ännu mer) vin med Jeppes pappas tjej Sara (dom skulle också ut) och tittade lite tv innan vi skjutsade dom också till krogen. Martin lämnade öl åt mig som han inte kunde ta in på krogen, så jag köpte lite nattmat på sibylla (90g hamburgare med sallad och dressing) och med hamburgare, öl och en cigg i handen och lagomt full snurrade vi runt samhället tills jag var tvungen att kissa^^ då for vi hem och somnade framför tv:n i väntan på att hämta Sara och Mats när dom ville hem... Vilket var halv fyra:P
Jävligt skön kväll:D Och nu är Jeppe påväg till Jokkmokk och hämta bil, så jag ska väl plugga psykologi eller ringa och höra vad tjejorna ska göra idag, dom åker imorgon:'(



Hejs! <3


Kommentarer
Postat av: Hanni

ÅÅHH vad vi har haft kul :'D

2009-11-01 @ 23:45:13
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0