SVNP, ledig dag, träning

Jadå, idag hade vi np i sv b. Fick skriva i 5h om vi ville men jag blev klar redan efter en och en halv timme:)
Drog och tränade direkt efter ett paket nudlar med Jeppe. biceps och triceps var på schemat idag.
Det är så underbart skönt att träna. Jag älskar det. Men jag kan inte bestämma mig om jag vill träna för att få bort lite av det onödiga eller om jag ska träna för att bli stor och stark xD att träna för att bli stark är mycket roligare än att hålla på med hundra reps, promenader, cykel och nyttig mat.
Skissade nyss upp filosofiläxan och ska snart hoppa i duschen. Ska ringa och höra om jag får någon duchkompis först^^
Pappa håller på med plättar, men det som är konstigt är att jag inte ens är sugen!:O
får se om jag får ner någon...
Hejs på er!
(tycks om min mössa?)

Kommentarer
Postat av: hannisen

fiiiiiiin mössa^^

2009-11-18 @ 21:12:19
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0