Vattnet har gått!

jodå, det var vattenläcka igår i malmberget så skolan ställdes in:P
Det är sådant man tror aldrig ska hända!
Skulle haft mössprovning inför studenten, så det är ändå lite trist att det inte var skola igår...
Ägnade dagen åt att nöta psykologi och göra klart en religionsuppgift jag fått... Bjöd Jeppes moffa på en åktur i ny-mercedesen och grattade Rydas till körkortet.



Och SÅKLART ska det bli äckelväder när sthlmarna far hem... ishalka och massa snö har smält bort:(
Ska gå och duscha snart, börjar först tjugo över ett idag. Har en lektion och ett psykologiprov sen.
Skönt slappis! Men jag funderar på att dra på mig leggings och klänning så jag kan ha stövlarna istället för mina vinterskor... Som man halkar ihjäl sig i!:o världens sämsta vinterskor. Vill ha sol eller snö. Inte något mellanting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0