Blitzkrieg boom!



25/9-09                                                   7/10-09

haha, ja nog är det då skillnad i väder alltid! XD Snöstorm idag...Men jag tycker ändå, på något vis att det är ganska mysigt.
Har varit på provtagning inför operationen imorse... Gick inte så jättebra, det behövdes fem blodprov (ni vet, i sådana rör, så det blev ju endel blod det..) efter blodprovet kunde jag inte resa mig upp, höll på att svimma flera gånger! Blev likblek i ansiktet och jag har aldrig varit så nära att svimma någongång, inte ens när jag bröt benet! haha... Blev inlagd i ett rum ett litet tag och sen när jag mådde bättre fick jag lämna pissprov och ge mig ut i snöstormen igen:)
Hade dock världens mysigaste morgon med thé och Jeppemys^^ Sov hos han, eftersom det bara är sådär fyrahundra meter till lassa från han:P
Nu ska jag äta lunch och sen åka till skolan!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: helena

åh vad söt du är... jag vet hur de är när man håller på att svimma, läskigt! saknar dig..

2009-10-07 @ 21:53:10
URL: http://heelenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0