Cupcake honey loving I do

God förmiddag,
Somliga har varit vaken sedan halv sju idag:O
Älskar att vara vaken och göra saker långsamt:)
For hem när älskling for till skolan och sen har jag:
  • gosat med Omi<3
  • druckit kaffe med mamma
  • städat mitt rum (!)
  • handlat
  • lämnat in filmrullen till profoto (Äntligen! Cypern är längesen!)
  • planerat bakning till eftermiddagen...
Japp, det ska bli amerikanska chokladmuffins med maraboubitar i! gott!
Möjligtvis ska jag göra några vanliga och prova fylla dom med vanlijkräm, men jag har aldrig gjort det förr så...
Ska till skolan om... 50min ungefär. Även om det inte blev Luleå igår har Johanna varit snäll och köpt trosor  från Ginatricot åt mig^^ wii! Så dom ska jag få idag, i utbyte mot en slant^^
Måste plugga senare också, religionsprovet imorgon... Men det känns som att det kommer gå ganska bra:) Har pluggat ganska mycket!



Aint I sweet? xD
kände mig rätt ego igår, ni vet hur det blir när man inte har något annat för sig ;)


Kommentarer
Postat av: Hanni

saknar dig massor sötegull<3 snart kommer jag hem!!! :'D

2009-10-15 @ 18:25:40
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0