Inte så bra

Jag mår inte så bra idag tyvärr.
Mådde kanonbra på morgonen, men sedan jag tog en diklofenak innan jag for på stan och hämtade ut mina bilder från profoto har jag varit så otorligt trött och seg i huvudet.
Jag fryser och svettas och ibland känns det som att jag inte förstår någonting alls, och om sisådär fyra timmar ska jag på riskettan och sitta och lyssna i tre timmar:O
hur ska det gå?? Jag kämpar nu med att få ihop en sammanhängande text till hemprovet i psykologi A, men det är otroligt svårt och jag har väldigt svårt att pricka rätt bokstäver när jag skriver på datorn.
Det är för mycket på gång, jag behöver vila tror jag. Knäet är jättesvullet och jag måste gå med kryckor, jag är mysko i huvudet, har inte fått tillbaka känseln helt i benet och det är några gubbar här som monterar den nya pumpen i vardagsrummet.
Jag vill bara dra täcket över huvudet och skita i skolan och riskettan. Vill somna i Jespers famn och sova där tills jag orkar tänka klart igen!
Den som vill får gärna hjälpa mig med psykologin, jag tror inte Ulla kommer förstå ett dugg av mina resonemang...
jaa... Ska man skratta eller gråta?
Nä nu ska jag ta mig samman och börja på nästa frågan (8, av 9) om lille Erik och Kristian som är bästa vänner och spelar TV-spel hela nätterna...

Hejs...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Allt löser sig sötnos!<3 Jag plockar upp dig kvart i sex ungefär!

2009-10-21 @ 14:30:14
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0