Liebe ist...

Min Rammstein skiva kom idag och den är jättebra<3
skönt att jag inte fattar vad de sjunger om bara x)
Lovet är rätt najs må jag säga:D
massa att göra hela tiden och lagomt fint väder.
m-m-mm! Höstlov<3 Synd bara att jag inte kan dansa:( att jag alltid ska opereras nära ett lov!
Synd bara nr.2 är att Jeppes mammas bil typ "pajade" idag:( så nu har vi ingen bil att glida genom natten med!:O Hur ska vi överleva?
Ska flörta med pappa och kanske låna v70n:) då blir det Rammstein-brassa!
Synd nr.3 är att jag är fattigare än jag trodde....
och synd nr.4 är att jag inte kan vara med på tjej-bastu-kväll idag hos Helena:( Är sjukt hostig och vill inte smitta ner hela bunten!
Hejs, nu ska jag städa lite och sminka mig innan jag och mamma ska på tjejkväll på eriksson:)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är sjukt snygg, kvinna! Mer ego-pics på BDB! ;D

2009-10-30 @ 17:56:50
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0