Operation avklarad

Dåså, nu sitter jag hemma igen, hög på tripadol x)
fick komma hem från lassa redan vid ett idag:) operationen gick jättebra och mina ärr har läkaren fixat till, så dom kommer bli mycket finare när det är läkt. Oj vad jag är läkemedelsknarkare XD hahah nej, men det jag fick innan jag blev nersövd var väldigt mysigt och nu sitter jag här vimsig i huvudet på grund av tripadol:P
Det jobbiga var att alla jag delade sal med var gamla och alla snarkade och pratade i sömnen hela natten... Men jag hade med mig min mp3 som tur var^^
Har förövrigt varit effektiv och pluggat massa psykologi, löst korsord och sudoku och läst lite veckorevyn^^
Men det blir nog ingen skola för mig den här veckan. möjligtvis fredag och imorgon har jag risketta och på torsdag körlektion om jag klarar av det.
Nu ska jag gå och vila lite...
Hejs!

Läkaren ritade på mig innan operationen så de inte skulle ta fel ben x)


En väldigt trött jag på sjukhuset!

Kommentarer
Postat av: helena

åh vad skönt att allt gick bra, vad glad jag blev nu.. saknar dig! <3

2009-10-21 @ 00:19:20
URL: http://heelenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0