Saknad...

Usch vad jobbig fredag alltså! Slask, halka och grått väder:O
försov mig också, så jag fick skjuts till skolan och nu dör jag av hunger.
Jag saknar andra tider. Jag saknar tider utan skola, med vännerna och massa skoj bara. Med inget ben som måste opereras på måndag och saker att slösa pengar på...
Överlägger en till resa till huvudstaden... Inte nu, men kanske innan jul om jag har tur?
Jag orkar inte med Gällivare just nu, inte just den här veckan.
Jag är leeeess

Jesper klarade teorin igår förresten:D och fyllde år, så det blev massa fika, blöh. Idag ska jag bjuda på middag<3
Och en sak till, jag ska rida:D På en riktig häst!:D Helt glad blev jag i morse så Jeppes pappas tjej frågade om jag ville följa ed henne till stallet någon torsdag:) KUL!
Hejs och kram på alla, jag saknar er ALLA

Kommentarer
Postat av: Hanni

åh vad kul!! du MÅSTE komma innan jul så kan vi julmysa :D miss joo a lott<3

2009-10-16 @ 18:56:29
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0