Savior

So tell me now
If this ain't love then how do we get out?
'Cause I don't know
That's when she said I don't hate you boy
I just want to save you while there's still something left to save
That's when I told her I love you girl
But I'm not the answer for the questions that you still have




hmm... Hade bara en lektion idag, helt bortkastat att åka upp till malmberget alltså!
Men men, lämnade in mitt superbra pm till np sv nästa vecka iaf! Nu sitter jag och kämpar med religionen.
Häftet om kristendomen tar kål på mina hjärnceller vill jag lova. Visst, jag gillar religion, men kristendomen är tråkig.
Senare blir det träning när Jesper har slutat och sen blir det hem och sova! Bussen till Luleå går kvart i sju från tågstation!:O
Igår ägnade jag på stan i kylan och kollade på inspelningen av postkodslotteriet, eller vad det heter.
Mommo hade vunnit, så vi var där hela familjen. Men det visade sig att hon bara vann 45 000 kr ändå,
så lite bortkastat kändes det att stå där och frysa tårna av sig i två timmar! Och all underhållning var Ola x) haha...
Och såklart, "Kebabdansen". Så nu vet ni tjejer vad vi ska dansa på lovet XD
Jaja, dags att vara effektiv igen...
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0