Tänk vad tiden går

"Things were easy, we had such fun..."



Så imorgon fyller då Matilda 18! Tänk, lilla söta Matilda ska gå och bli stor^^

Är lite nostalgisk just nu... Väntar på bussen och lyssnar på The Killers, when you were young...(nog för att texten där upp inte har med dom att göra men...)
Ute är det sol sol sol! Och en hel massa snö, säkert minst en och en halv dm!
Ska till skolan och ha äckelfilosofi. Verkligen inte mitt ämne... Och sen blir det religion.
Övar på att gå i mina älskade heels, vill gärna ha dom imorgon, men eftersom jag inte hunnit klacka om och det är massa snö så kanske det är bättre att låna mammas stövlar om vi ska gå på krogen. suck, jag vill ha mina egna!
gah jaja...
Jag vill ha en ...! NU! Not good, men vad ska man göra?
Nä jag skriver bara strunt, nu ska jag gå:P
Hejs...

Kommentarer
Postat av: Hanni

du kan nog ha dom en gång innan du klackar om dom^^

2009-10-08 @ 16:00:07
Postat av: Johanna

Jag ska troligen ha klackar. Vingla omkring med mig! <3

2009-10-08 @ 17:25:26
URL: http://naaannia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0