Djur:Kanin, Namn:Omi Orsak:trimning av tand...



Idag har Omi varit till veterinären första gången!
Klippning av tand skulle det bli... Tyckte så synd om henne... Hon verkligen SKAKADE, tror nästan jag skakade lika mycket som henne bara för att jag tyckte så synd om henne x) ahaha jag vet, jag är en mes.
Men allt gick bra och hon var jätteduktig i min famn så det tog inte mer än 25min.
MIN LILLA ÄLSKLINGS OMI! <3<3<3<3

Sitter och har feber och har tråkigt... Vill träna eller fara på stan, men samtidigt lockar inget av det.
Jag vet, mysko. Man vill, men man vill inte...
Om 45min slutar min andra älskling, Jeppe, gissar att jag ska fara dit senare så får han pyssla om stackars lilla feber-jag! Mys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0