glass med hallonsylt

Sitter vid Jeppes syrras dator med en kudde i knäet och en kopp kaffe på sidan om...
Scrubs på tv:n och Skin ur högtalarna på datorn. Jesper sover med Esther (katten vi tar hand om)  i sängen.
Har verkligen en mysig morgon:) Vaknade vid nio av att Jeppe och Esther började gosa på mig^^
Blev vaniljglass med hallonsylt till frukost och lite avslagen loka.
<3 I love sådana lördagsmorgonar!

Igår när jag var och tränade på ATS var det en jätteläskig snubbe som cyklade i "cykelrummet".
Han släckte lyset dit in och slog på arabisk bönemusik även om stereon var påO.o
Det var inte bara jag som tyckte han var mysko x) Men vad ska man göra?:P
6reps på 35kg tricepspress:D personligt rekord haha för jag har världens klenaste triceps xP

Senare ska jag hem och plugga och sen på kvällen (eller imorgon, vi har inte bestämt) ska jag se film (och plugga teori) med Matilda:)
Hoppas jag^^' vi har inte hörts ännu idag, men det var det som var tänkt iaf:P
Kanske man ska gå ut i köket nu och äta lite mer glass eller ta en cancerpinne? hmm... nä, men det käns läskigt lockandeO.o

Hejs! Och njut av dagen! Jag gör det :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan vi inte söndagsmysa imorgon och kolla film och göra teorin? :D

2009-09-19 @ 13:37:06
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: hanni

myyyselimys

2009-09-20 @ 12:22:24
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0