I'm sorry

Ganska länge sedan jag uppdaterade här^^'
det börjar bli en vana har jag märkt... Iaf!
Har varit i Stockholm från torsdag till lördag kväll, och jag kan bara säga att det var välbehövligt och alldeles underbart.
Först Miyavikonsert-dag, då blev det kö kö kö nästan hela dagen, med plättar, filt, kaffe, cola zero och sallad.
Sen började insläppet och från det fram till vid tio tiden var allt underbart!
kan inte riktigt bestämma mig om förra årets konsert eller denna var bäst! Tyrol var mycket mysigare, men klubbens konsert var mer "enad" och kärleksfull! <3
Jaja, efter två timmars intensivt aerobics-liknande svettning tog vi varsin cigg och åt en sen middag på donken.
Fredag blev det shoppa, sushi och utgång i mina nya underbara skor<3 For på Rocks och drack lite drinkar och stod ut med ett 40+ äckel vid namn Lasse. Kul hade vi men for hem redan tjugo i två... Sista pendeltåget.
Lördag tog vi det lugnare på grund av äckligt värkande fötter... Satt en lång stund i solen utanför riksdagshuset och lyssnade på finfin reagge! Sen på kvällen blev det hemresa...

Men, det är faktiskt alltid ändå skönt att komma hem. Hade ju saknat Jesper och mina fina gve-människor^^
Sitter i media nu och vill bara smita... Vi gör ingenting. Ska fråga om jag kan pysa!
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0