Man kan inte få allt, men ge mig lite iaf?





Jomen jag stannar hemma idag, orkar inte riktigt...
Vädret är kasst med regn och blöta tygskor fick man när man gick hem från bussen i morse.
Mamma är också sjuk och jag glömde bort att buda på mina drömskor på tradera igår:(
Man kan inte få allt, men kan inte jag få lite iallafall?
Dricker äppelté och knarkar spotify för stunden... Ska fixa lite spellistor där sen.
Jag har två frågor jag gärna vill ha svar på, vet ni.
  • Får man drömma om vad man vill?
  • Varför oroar man sig alltid i onödan?
Tänk så fort tiden går...
Det är nästan en evighet sen jag bröt benet och snart ska jag ta ut titanpinnarna igen...
Jag längtar lite, det är läskigt nu när en av dem är längre ut än vad den ska vara,
vilket leder till att jag kan känna den irritera inne i mitt knä när jag böjer knäet!
Det är läskigt vill jag lova.

Jaja, nu ska jag väl... Göra ingenting, men ring gärna om ni vill, jag har inga pengar på mobilen,
bara gratis sms.
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Hanni

myah<3

2009-09-09 @ 13:00:23
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0