Somliga går med trasiga skor...

Och jag är en av dem!
har hål nu egentligen, men känner mig så pass motiverad till att vara duktig, att jag sitter och finslipar min text om Cornelis Vreeswijk till svenskan.
Gårdagen var ganska skön må jag säga. Alla var på glatt humör, skoldagen gick fort, solen sken...
det gick finfint att köra bil med Ingers mamma och jag pluggade snabbt klart det jag skulle hemma på kvällen.
Träningen funkade kanonbra och jag fick se älskade Dexter med min älskade Jesper^^ haha

jag är taggad som fan till att åka till Stockholm! åh vad jag längtar efter er<3<3
Men, jag vet inte vad ajg ska ha på Myv, inte på krogen och inte hur jag ska klara av att somna "ensam"!
Har inte sovit en natt ensam på flera veckor så... Hanni! Förbered dig på att bli kramad i sängen! XD
haha^^
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Hanni

hahahahaha x'D leeeskigt

2009-09-22 @ 21:08:58
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0