Vårrulle med sötsur sås!

mumms... Min kvällsmat.

Ännu ett år avskyr jag hösten. Det mesta känns pissjobbigt och man blir sjuk.
Att jag är helt igentäppt överallt och att det är kallt och jävligt gör inte saken bättre.
Dessutom känner jag mig inte vidare glad just nu.
Sitter och gör psykologi och granskar mig själv på djupet. Läskigt tycker jag.
Men ändå finns det de saker som lyser upp allt, som när det går skitbra att köra bil, när man har en toppenmorgon,
eller kanske när man lyssnar på den där underbara musiken...
Önskar dock mer av allt det där och lite till.
Känner mig ovanligt tom och jag vet inte hur jag ska sluta tänka på det sättet som jag gör.
Önskar jag kunde stå på mig och säga till, men det är något jag inte klarar av.
Rädd för problem antar jag. :(

Nog med gnäll, imorgon fyller Emma år och då blir det födelsedagslunch på hålet:) mumms!
Nu tillbaka till psykologin!
See yaa... Eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0