11-04-10

UUH jag vill inteeee.... Lovet är slut och imorgon börjar skolan igen.

Idag åker Hanni och Sussi ner till Sthlm igen :'( jag ska följa med och vinka av dem vid flyget om några timmar. Känns alltid lika tråkigt i slutet på lovet. Allt det roliga tar liksom... stopp? ett tag och allvaret börjar.

Orkar inte skriva allt jag gjort under lovet nu... Det är roligare när jag har bilder att lägga upp också. Så det tar vi en annan dag!

Mår sisådär idag... Men det får jag väl skylla mig själv för. Fast kaffet kokas nu så efter en stärkande kopp är jag nog helt återställd igen, sköönt! Sov hos Jeppe som vanligt, och nu sitter jag och kollar på balskorna ajg ska beställa idag:) Rydas det smarthuvudet har provat köra igenom staketet vid hembyggdsområdet så han sitter fast med bilen rätt rejält nu! ehem, vad skulle han dit till att börja med..? haha jao.. Jeppe är och hjälper han... Men det går rätt dåligt ser jag genom fönstret.



Senare ska jag plocka med mig Matilda till ATS och då väntar ett pass armar<3 för mig, får se vad Matilda ska biffa idag;)

Jag måste bara lägga till ett roligt ord som en viss person sa igår när denne menade pulver man sätter i håret för att få volym...
"PYCKEL!" <3

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kalla mig... Biffen!

2010-04-12 @ 14:53:34
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Matilda

Kalla mig... Biffen!

2010-04-12 @ 14:54:11
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Matilda

Vafan blev det två för? xP

2010-04-12 @ 14:54:38
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0