En glad påsk...

... Är vad jag har:)

Igår gjorde vi oss extra snygga och drog ut på Harry's. Jag, Matilda, Hanni, Sussi, Helena och Hannis kusin Malin.
Hade en awesome kväll vill jag lova!
Och det bästa med det är att jag var nykter dessutom:O Matilda med. Vi agerade chaffisar^^ Massa dans, massa cigg (oops, men istället för alkohol då), snyggaste klänningen (även om jag knappt kunde andas i den) och trevlig stämning! Haha Sussi sa att om jag och Matilda hade våran roligaste utekväll igår hade vi inte ännu alls haft kul i våra liv! XD kanske är sant, jag vet inte? Har man inget annat att jämför med så får man väl nöja sig:)
Nästa lördag blir det nog Nex skulle jag tro. Efter högskoleprovet dvs!:O

Har dragit nytta av vädret denna helg och kört en massa bil i solskenet med mina nya brillor. Det är vad jag kallar avkoppling! Har varit en sväng till syster och gjort andra saker jag mår bra av och kan koppla av med, och haft massa mys med Jeppe. Jag har tagit LOV detta lov! Får se om jag ens kommer komma mig för att plugga lite inför högskoleprovet...


Imorgon hoppas jag att jag får umgås lite mer med mina fina tjejor! :)

Kommentarer
Postat av: hhanni

jag har haft förjävla kul i mitt liv och ändå (!!) hade jag kul igår! Mahaha

2010-04-03 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0