Fiskpinnar med mos

Känner mig som värsta hemmafrun! Jag och Jesper har bosatt oss hemma hos mig denna vecka när mamma och pappa är och steker i Grekland. Jag som aldrig nästan brukar laga mat, handla, städa, ta in post, vattna blommor och allt det där, har helt plötsligt massa slysslor att göra här hemma!
Det är väldigt mysigt må jag säga...
Har nyss avnjutit nyinköpta fiskpinnar med potatismos och ska snart se en film. Kan inte förstå varöfr jag är så himla seg??

Jomen, var i fotostudion idag på Imega till projektarbetet. Rockabilly-fotografering blev det. Fick en del fina bilder faktiskt!
mjo, det är väl det enda som hänt idag.

Hejs! (hm, vilket vardagligt inlägg det blev!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0