Ohayoooo!

Godmorgon, här är en väldigt trött Stina. Måste vara redy for action klockan åtta idag så jag har redan varit uppe ettt tag. Sitter här med en kopp kaffe i morgonrocken.
Först idag på morgonen skulle Mats Hillblom, han som äger fotosttdion på Imgea, veta om vi får låna studion nu på förmiddagen eller inte. Surt om vi inte får det...-.- Behövd till pa:t! Akut vill jag säga!
Fast då ska jag ringa hårstudion och höra om det finns tid för att klippa min lugg idag! :)

Idag har jag faktiskt något vettigt att säga er!:O


Det är sant det dom säger, att allt löser sig. Vet ni det?:) Man kan möta diverse nedslag och hinder, men man kan faktsikt alltid hitta en väg förbi!
Ett allvarligt bakslag, som ett tråkigt besked, kan faktiskt vara precis vad man behöver. Nu menar jag kanske inte om någon dör... Men, allt dåligt för något gott med sig.
I'm more happy for you than I am sad.<3

Inte för att bilden har något med texten att göra men jag längtar så otroligt mycket till alla glada sommardagar! Dessutom ska jag och syster grilla imorgon för första gången ute i år! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0