Skitdag

Vilken jävla skitdag. Både idag och igår.
Blä, kan inte helgen bli kanon då?:( som kompensation alltså!

Är trött som en björn som ska gå i ide just nu... Har gått en promenad efter skolan och nu ligger jag under filten i sängen och väntar på att potatispalten ska bli klar. Känn tristessen.
Hade kunnat måla lite, men jag orkar inte. tyvärr. Har ändå varit lite effektiv sedan promenaden och mitt nuvarande tillstånd. Sökt lite jobb och grejat lite med bilder till min hemsida och så...
Justja!
Får visst inte ringa och smsa så mycket denna månad... Pappa hade fått min mobilräkning och den låg på 400kr. Så då vet ni om det verkar som att jag drygar om jag inte svarar på små sms eller ringer så ofta...

Mitt liv är verkligen en lång väntan just denna period. Men vad väntar jag på? Har ju som inte så mycket att se fram emot. Om jag inte får något av jobben jag sökt kommer jag inte kunna göra ett piss på hela sommaren. Än mindre ta en sista minuten med Matilda eller ngot sådant kul.
Hörs det att det är en skitdag? Inte så konstigt, haha.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0