Thai, öl, utomjording

Igårkväll tillbringade jag hos syrran. Vi käkade thaimat (tror aldrig jag har ätit något starkare i hela mitt liv! Men gott var det), drack några öl och hyrde film. Närkontakt hette filmen, och jag kan ju säga som så att när jag väl var hemma i ensamheten (mamma och pappa jobbade natt) så kunde jag inte sluta tro att det satt en uggla (som egentligen var en utomjording) utanför fönstret och betraktade mig. Sjukt läskig film! Nästa helg blir det kanske att vi hyr Paranormal Activity. Är visst inne i någon slags skräck-sifi-period... haha.

Innan vi hade börjat kolla filmen kom Jimmys släktingar och hälsade på. Alvin och Lovisa var med (småbarn), och dem är så söta! xD Barn kan vara så sjukt underhållande! Alvin tjatade om hajar, gäddor och abborrar som simmade i Malins akvarium och Lovisa stirrade enormt mycket på chipsskålen men utan att fråga om hon fick nåt. haha vilken syn! x) Även jag kan ibland tycka om barn. Men bara ibland och för en liten stund.

Idag skiner solen och jag känner mig glad, inte är, för pms:et spökar...
Ska ta en promenad i solen och sen vet jag inte vad. Kanske tar bilen och åker på utflykt någonstans med Jesper... Hoppas! Kan behöva en liten mys-dejt alá Norrland!




Kommentarer
Postat av: hanni

Haha fan vad synd att du inte är här nästa helg för då ska dom visa nattbio i sickla! Det är en asiatisk skräckis/thriller/jagvetinte som heter Thirst!! Hade velat se den men jag har annat för mig :o :(

2010-04-18 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0