Update

Bilden får vänta till en annan dag, Nonno gick till matten nu och hon har alla bilderna.
Kan ju säga att en guitar hero-gura och en vanlig akustisk samt ett nitbälte och mina solglajjor är med på ett hörn!

Sitter och längtar tills skoldagen är slut för idag, jag har så jävla ont i huvudet idag. Och ungdomsmottagningen har stängt! Det är lite synd om mig:( 
När jag slutar ska jag åka och pyssla om min nerdrogade älskling som varit på lassa på förmiddagen, det är lite synd om honom också för han har inte ätit något på två dagar nu:O
Sen vid fem blir det tårta och umgås med folk som komemr och grattar mamma. Jobbigt. Känner mig inte allt för social alltså med min skalle.
Dessutom har jag hur mycket som helst i skolan nu...
projektarbetet (en till fotosession, rapport, utställning)
svenska reklamkampanj(utskick, presentation)
högtidstal (...)
tidningsarbete (minst tre artiklar som ska vara BRA)
hemsidan (fan att allt måste vara så himla organiserat)
illustrator (de återstående uppgifterna)

jo... Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0