Update

Denna vecka flyter på rätt bra om jag får säga det... Har hunnit med rätt mycket än så länge.

Igår for jag, Hanni, Sussi och Helena ut till Abborrtjärn för att grilla. Aah mina älsklingar tack för att ni finns!
Vi tog med alldeles för mycket mat som vanligt, massa ved och varma kläder. Där satt vi i uppåt sex timmar och såg solen gå ner, stjärnorna tändas och ett underbart norrsken spela över himlen. Riktigt romantiskt faktiskt! XD
Vad mys vi hade, med massa struntprat, kaffe, mat och annat gott. Det är inte ett påsklov utan en grillkväll.

Imorgon kanske jag måste följa med till stugan med familjen... Visst jag älskar att vara i stugan, men just nu har jag faktiskt ingen lust. Och än mindre när man blir tvingad...

Drömde förresten en mardröm om Högskoleprovet på lördag i natt! Blä...

Idag
ska jag och Matilda dra och träna och sen blir det packa och en sväng till Emelie (Jeppes syrra) och Pierre :)

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, söta vi är!^^

2010-04-07 @ 13:17:28
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: hannisen

<3

2010-04-08 @ 01:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0