utflykt, pms, akvarium och party

Så som rubriken lyder såg min lördag ut!
Började med en promenad för att lugna mitt pms-sinne, sen tog jag och Jeppe bilen ut i skogen och stekte ett tag. mys i massor! Ibland kan man ju faktiskt tycka om att bo här i norrland. Men bara ibland. Känns skönt att veta att det inte bara är jag som vill flytta härifrån ner till tex Sthlm eller Göteborg. Jeppe är på samma linje vilket känns bra. Gällivares natur i all sin ära men... aja...

Åkte hem för lite ensam-tid med penseln och pappret. Jag vet inte varför jag inte målar lite varje dag, det är ju liksom den bästa avkopplingen som finns! :O

Kvällen inleddes av att vi drog till syrran för att bära upp deras nya akvarium åt dem. Vi var där lite längre och (igen) drack lite öl innan vi åkte hem till mig igen. Mamma och pappa jobbade natt vilket var perfekt för våran lilla fest^^ Tja, party och party, kan väl mer kalla det förfest hos syster och dejtfylla hos mig, eftersom jag och jeppe fortsatte festen själva. Men det blev ändå massa dans och skoj... Mer säger vi inte om kvälllens bravader...

...Ska träna ben och rygg senare idag med Matilda. Det var en omställning från att alltid träna själv till att träna med någon annan, men det går fint! :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0