Deep down inside she knows something is wrong

Den här sommaren suger ganska rejält ändå vill jag påstå... :/
Vädret suger, pengar finns det inte ett spår av, alla andra både jobbar och gör tonvis roliga saker (som oftast kostar pengar att göra), känner mig hyfsat lonely... det går utförs på alla fronter skulle jag nog säga.

Försöker hitta något att längta efter, för jag vet att allt känns lättare om man har något att se fram emot... Men det enda jag kom att tänka på var att HP-filmen kommer i november... Och vad är det egentligen att se fram emot? haha...

Det är väl bara att bita ihop och försöka att inte tryckas ner och deppa ihop antar jag. Men det är ju inte det enklaste.
Aja... Det löser väl sig... Någongång iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0