Hard work

Har kommit hem från ATS för ett litet tag sen. Har börjat på ett nytt tränings-schema idag som Ville gjort åt mig:)
Han ringde och väckte mig redan halv elva och två var vi på gymet.
Gick rätt tungt, men det kändes bra. Tror jag kommer gilla detta schema som jag ska köra i 5 veckor från och med idag.

Många börjar skolan idag, men inte då jag. Det känns inte dåligt, men lite tomt känns det. Har ju liksom alltid gått i skola, och nu helt plötsligt är man arbetssökande :P Ähhh det ordar sig!

På torsdag fyller Sussi år och i helg blir det kanske utgång :)
Hejs, nu ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilka ska ut? Du och Sussi? Om ni ska ut på lördag kanske jag hakar på. Om jag orkar. Jag jobbar 07-22! :P

2010-08-24 @ 19:18:46
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Sussi

ja häng med matilda! dig ser man ju aldrig! och stina, vadå "kanske" utgång? DET BLIR UTGÅNG. enough said ;)



2010-08-25 @ 08:12:05
Postat av: hanni

röj för mig med!!

2010-08-25 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0