01. Här är jag

Vem är jag?
Jag är Stina.
Jag anser att man inte kan leva utan musik, för det är ju så himla underbart på alla sätt och vis. Min favorit musik är faktiskt reagge, även om jag lyssnar på allt och har en liten ingrodd kärlek i Miyavi och Rammstein!
Jag prioriterar vänskap och kärlek samt att må bra framför att ha en karriär som innebär en hög lön. Men jag tror visst på att man blir lycklig av pengar.
Jag tränar mycket. Kan inte leva utan det och tar min träning väldigt seriöst. I hemlighet vill jag någon gång tävla i bänkpress. Starka kvinnor inspirerar mig.
Jag älskar hundar, människans bästa vän, och vill själv någongång lägre fram i livet ha en egen.
Jag har en underbar pojkvän som jag på allvar tror är min själsfrände som jag alltid kommer älska. Vi är väldigt väldigt olika, men kompletterar varandra skitbra.
Jag är blyg men samtidigt social av mig... En konstig blandning.
Jag kan inte vara utan min telefon, jag är beroende av den och får på allvar panik om jag inte har den med mig.
Det jobbigaste jag vet är när någon är sur/arg på mig. Jag vill lösa problem som uppstår direkt.
Jag tycker att alla förtjänar en andra chans.
Just nu älskar jag julen och allt som har med den att göra!
Jag saknar ständigt mina fina vänner i Stockholm. Jag är glad att alla mina vänner inte flyttat ännu. <3
Livet är ingenting utan mina vänner och våra dagar tillsammans. Våra skratt, allvarliga samtal, flummiga samtal, bilåkande, middagar, festande, slappande, promenader... ja allt! Jag älskar er alla, ni betyder mest för mig <3

Jag bor i världens håla Gällvare (Fast det vet ni ju redan!) där man nästan alltid har rätt tråkigt. Men det är bara att göra det bästa av situationen! Och just nu känns allt rätt skönt. :)

Det är väl en liten presentation av mig själv..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0