03. Mina föräldrar

Jaa... Vad kan ajg berätta om mina förldrar?
Jo, de har varit tillsammans sedan de var 14 år. Creds till dem för att dem stått ut så länge! haha... Det är ju faktiskt rätt ovanligt i detta samhälle. Men ajg har en känsla av att jag håller på att göra samma sak. :)
Vi har inte kommit så bra överrens alltid, jag och mina föräldrar. Det är väl mest för att jag är så olik dem och syrran. Vill olika saker, gillar att göra olika saker och har olika mål här i livet.
Vi umgås verkligen inte ofta, känner väl knappt varandra egentligen och jag kan inte prata med dem om allt. Som jag kanske egentligen hade velat.
Även om situationen är som den är har vi även trevliga stunder med varandra. Som Cypern-resan 2009, eller resan till Umeå i september i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0