05. Vad är kärlek?

Kärlek för mig är att vara lycklig tillsammans med någon. Att skratta, att kunna gråta, att kunna bråka, att kunna förlåta och förstå. Att prata om allt tillsammans, berätta hemligheter för varandra... Att lita på varandra.
Kärlek är att tycka om någon så mycket att man aldrig skulle kunna vara utan den personen. Att ett liv utan den personen bara skulle vara ett halvt liv. Kärlek är att tycka om någon precis som den är. Kunna förstå den personens egenheter, värderingar och allt som gör den unik!

Kärlek är det bästa som finns. Kärlek är mina fina vänner, och kärlek är min fina pojkvän, min syster och min familj. Kärlek är att alltid se fram emot att träffa den personen!



Min dag börjar med massa kärlek! :) Tihi! Nu ska jag ta en promenad i detta underbara väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0