Allt annat än slö!

Tjo! Yo Yo Yo!
Idag är jag minsann inte någon slöbulle inte! Ska precis pallra mig ut genom dörren och gå till ats, träna axlar och lite bröst, sedan på prommis med Matilda! Vi skulle simma egentligen, men jag har ju ett nyligt gjort hål i örat, så det kanske inte är så smart att simma då... Syrran föreslog badmössa, men... nje! x)
Kommer bli skönt att vara ute lite, det är ju jättevarmt också! :D
Allt hade varit kanoners om jag inte hade haft den här sjuka huvudvärken! Fan ta alla knutor i min nacke och rygg :(

Imorgon blir det myspys för hela slanten när Emelie åker bort och jag och Jeppe flyttar hem till Willow. <3

Hejs! Yo Yo Yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0