En mörk 1:a december

Nu är vi inne i den perioden igen då det är mörkt när man vaknar och mörkt när man går och sover! (Eller tja, det gäller väl bara ledigveckorna, när man har tid att sova till efter ett på dagen :P) Ganska deprimerande enligt mig... Men det råder man bot på genom träning, massa kärlek och mys samt lååååånga telefonsamtal. :)

Pratade med Sussi i över en timme idag, det var sjukt mysigt. Jag längtar verkligen tills alla kommer hem över julen... Sussi och Hanni, syrran och släktingar.  Mycket roligt är inplanerat, och jag hoppas verkligen det blir så... Jag brukar alltid ha sådan otur att jag jobbar när något roligt händer, så jag är van vid det här laget. Men i fortsättningen ska jag försöka få det att gå ihop lite bättre. Trött vet jag ju nu att man kan vara någon gång då och då på jobbet och bara jag hittar någon frivillig som skjutsar mig dit vid sju morgonen dagen efter så är det lugnt! I wanna paaarteeey ^^



Hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0