Ledigvecka, lucia, laaaat

Jag märker inte att det är lucia annat på det att det är bilkö i korsningen mellan MD's och kyrkan. Luciakonserten är igång och första året på tre år är jag inte där och myser. Känns lite tråkigt faktiskt. Man kommer liksom djupare in i julen av att se den konserten. Måste försöka med något annat istället.
Föreslog en julmysdag till Matilda, men den segpottan har inte svarat på mitt sms ännu! xP

Ååh jag har så mycket att se framemot just nu. Sussi och syrran kommer båda hem på fredag och Hanni kommer på söndag (så var det va?), snart blir det party, det är julafton alldeles snart, jag får lön snart och Miyavi spelar i Stockholm i april. :)

Hmm... The Wombats spelar också någongång då...

Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kalla inte mig segpotta! Du brukar ju inte svara alls ibland!



The Wombats spelar 29/3! Och det är 18 års åldersgräns; Debaser brukar ha 20 i vanliga fall. ;)

2010-12-13 @ 20:07:04
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0