09-02-10 09:30



Jag 2007, en promenad med Hanni :)

Är som vanligt väldigt effektiv på morgonen. Har redan hunnit äta frukost, ta ett bad och ha ansiktsmask... Undrar hur det kommer sig? Jag som absolut inte är en morgonmänniska är alltid så när jag vaknar tidigt!

Hittade ett par underbara skor igår när jag satt och gjorde ingenting. Vill ha dom, på balen eller studentdagen. Synd bara att jag redan ahr converse till studenten... Men åandrasidan är conversen skor jag ändå kommer använda hela sommaren... Hmmm... får se hur jag gör.

Såg Sussi och gänget på TV igår!:D Skitkul att äntligen få höra henne sjunga på riktigt:O det var ett tag sen för min del:) Vad duktiga ni är! <3<3

Aja, vad händer idag? Ska sminka och klä på mig, sen ska jag väl påbörja min svenska stilimitation. :)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sussi

det var hemskt.

2010-02-09 @ 21:10:52
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: Stina L

nix! mamma vill veta när reprisen går?:P

2010-02-09 @ 22:46:33
URL: http://edwinmedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0