Ett fint sätt att vakna på

07:00 mobilalarmet går, slår av det. Har sovit ganska lite denna natt ändå... Jeppe däremot har sussat på från nio till nu så han är relativt pigg. Själv såg jag några filmer innan jag också somnade, som She's the man och någon asiatisk thriller.
Han ber mig gå och sätta sladden i bilen, vilket jag gör, snäll som jag är... Kommer tillbaka utifrån den -23gradiga kylan och kryper ner under täcket igen. Somnar om, tror jag...
07:30 Väcks långsamt av underbara mjuka kyssar på munnen och jag tänker att det inte finns något bättre sätt i världen att vakna på.
Vi ligger och kramas ett tag och småpratar innan det är dags att gå ner på nedervåningen och koka the.

Min underbara morgon med min underbara Jesper. <3 :)

Förmiddagen tillbringade jag i telefonen med först Hanni och sedan Sussi, sen stress-åt jag tre vårrullar med sötsur sås och tog Mazdan till skolan där vi knappt hade någon lektion. (Sussi, det var visst inte en timme tills jag började, från och med det att vi lade på, det var mer eller mindre en halvtimme! xP)

Nu sitter jag vid datorn och har nyss duschat efter ett träningspass innehållande biceps, triceps, ben och intervallträning vid crosstrainer.
Gah jag har dålig kondition!

Får se vad dagen mer har att erbjuda:) Hejs!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Wiie! Kärlek är så underbart!<3

2010-02-10 @ 16:07:31
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0