Fredag fredag fredag

Vad ska man göra idag då?
Kanske blir det lite fest hos Jesper, eller så blir det att snurra lite med bilen, eller kanske se en film eller bada bastu? Hmmm... Har då ingen aning.

Vad ska ni göra idag?

Gjorde klart mediafilmen idag som vi ska visa för ettorna om en timme (inför val av inriktning) och nu sitter jag och är dödstrött. Kan ju meddela att den är grym och kommer kanske att läggas ut på facebook ;)
Kan inte göra så mycket mer nu i mediaväg, eftersom Emma och Stina inte är här och jag har min illustratorbok hemma. Kanske måste jag göra en hemsida på egen hand. Är lite svårt när vissa är lite frånvarande xP ^^

Aja, nu ska jag prata med Thomas. Vill höra om betygen...

Kommentarer
Postat av: helena

jadu jag slappar i soffan med en ben & jerry`s ;) vad ska du göra i morgon? tänkte om vi skulle umgås..?

2010-02-12 @ 20:22:06
URL: http://heelenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0