I'm in Pain

Huvudvärken vill inte gå över. Jag förstår inte vad det är, har haft sjukt ont i huvudet i flera dagar nu!
Funderar på om mina p-piller är boven till det hela... Men jag vill inte byta, nu när jag redan har piller för ett år, helt gratis!
Trodde först att jag har fått dålig syn, men det kan nog inte vara så eftersom jag ser bra! haha. Sen trodde jag att det var att jag drack mycket kaffe och drack lite vatten. Men icket. Sen provade jag äta massa vitaminer och frukt, hjälpte inte heller. Inte ens massage i nacken eller alvedon hjälper! Så det blir väl ungdomsmottagningen i veckan om skallebanken inte ger sig... :( Man kan ju inte göra något vettigt när den är som värst.

Igårkväll
blev det melodifestivalen med Matilda och en massa chips<3 Vi kollade klart den och tuddlade sedan till mitt rum och tittade på musikvideos och en massa prat i sängen som på den gamla goda tiden. :) <3
Fick en massa skumma och söta sms från Helena under kvällen/natten, som jag ska förhöra henne om när hon kommer hem från Luleå! XD <3 vill ju veta vad en omx är! ;)

Idag, innan huvudvärken blev så illa som den är nu, var jag och Jeppe ut med mazdan. Jag har börjat gilla att köra den nu! Det är sjukt underbart roligt att vänsterbromsa och sladda. Är så glad att jag äntligen lärt mig. Det är synd bara att mamma inte gillar att jag slösar upp en halv tank varje gång jag lånar bilen en helg. :P
Senare blir det... Ingen aning... Kanske en promenad eller ett cykelpass på ATS. Om jag inte börjar med svenskauppgiften.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0