Jag är full

Jag är full av kärlek (inte alkohol) och omgiven av det :)
Har haft en mysig kväll med Helena och Hanni, kaffe, muffins och lite bilkörning... Nu sitter jag i soffan hos Jeppe och tittar lost på tv400, i väntan på att bli trött.

Bakom mig har han redan somnat och verkar omöjlig att väcka, så som bara han kan vara. Man vet att det är äkta kärlek när man får fjärilar i magen och tårar i ögonvrån av att bara se han sova...
Vi är väl inte tokkära och nyförälskade längre, efter lite mer än 2,5 år tillsammans, men istället finns det något som är mycket mer värdefullt där. Jag älskar honom så oerhört mycket. Finns liksom inga ord som räcker till.
En sak jag funderar på ibland är hur olika vi egentligen är, men det tycks inte spela någon roll, vi är varandras motpoler, som plus och minus, vi hör ihop. :)


I sommras, i Lansjärv

Ursäkta för blödigheten, men det är min blogg, min värld och mina funderingar, och ibland vill jag bara att alla i hela världen ska få veta hur mycket han betyder för mig. Det är väl inget fel med det?

Tänk vilka underbara människor jag har i mitt liv, mina vänner, min pojkvän, familjen (ok inte alltid men...). Som sagt, det finns så mycket kärlek omkring och i mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0